Ny formand i Randers Tennis og Padel

Som opfølgning fra det tidligere indlæg, som handler om Lars, der takker af efter 22 år, blev det tid til at finde den nye formand for Randers Tennis og Padel.

Du kan se det tidligere indlæg om Lars her.

Ved generalforsamlingen den 20. februar på klubbens adresse, blev den nye formand Peter Willemoes Kondrup valgt og præsenteret for bestyrelsen og de fremmødte til generalforsamlingen.

Peter fortæller følgende om sin nye formandspost:

“Hej alle sammen! Jeg er beæret over at meddele, at jeg er blevet valgt som formand i Randers Tennis & Padel.

Det er en spændende, ikke nem, udfordring at tage over efter Lars Elkjær, men jeg glæder mig rigtig meget til, at arbejde sammen med vores medlemmer og bestyrelse for at fremme vores mål og visioner.

Klubben er “overleveret” i en rigtig sund tilstand med god økonomi og stor medlemsopbakning. Jeg ser frem til at bringe min erfaring og energi til dette nye kapitel i klubbens historie, og jeg vil gøre mit bedste for at sikre, at vi fortsætter udviklingen og trives i en god klub.

Tak for jeres tillid og støtte!”.

Det fulde referat af generalforsamlingen kan findes her.